    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Date: Thu, 27 Nov 2003 10:22:22 +0100

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    news:bq4eei$a3o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > od kiedy i kto im dał takie uprawneinia ?

    Od zawsze (Ustawa o Policji) A dał sejm. Podobnie jest zresztą na całym
    cywilizowanym świecie że policjant w sprawach nie cierpiących zwłoki wchodzi
    na tzw. szmatę a potem prokurator to zatwierdza.
    Jakby policjanci w pościgu za złodziejem który ukradł Twoją pensję
    (pozwalającą przeżyć miesiąc) zatrzymali się przed drzwiami jego meliny nie
    próbując wejść do środka (no bo bez nakazu) dając mu czas na pozbycie się
    łupu to byłbyś zdania że najpierw trzeba zdobyć u prokuratora nakaz (za dwa
    dni;)) ?

    > Pewnie SLD znowu cos zmontowało, jejku jak ja ich nie cierpie i ich
    > korupcji.

    Ale społeczeństwo zdecydowaną większością głosów w demokratycznych wyborach
    dało im na cztery lata władzę.

    Pozdr
    Leszek
    P.S A wypowiedziami o państwie policyjnym się nie przejmuj. Gdyby zomowcy w
    stanie wojennym tak strasznie bili Cię w głowę jak arka to też byś takie
    głupoty pisał.