    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <8g1nC.93461$Sv5.3740@fx21.ams1> <p7imm0$an8$2@node1.news.atman.pl>
    <5a9d6996$0$986$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7jv7r$1j8$4@node1.news.atman.pl>
    <5a9da664$0$990$65785112@news.neostrada.pl>
    <_8lnC.65320$RA4.18854@fx07.ams1> <p7lbit$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    <5a9ebc87$0$999$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7metf$s4k$11@node2.news.atman.pl>
    <5a9ec435$0$994$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7milo$s4k$12@node2.news.atman.pl>
    <5a9ef617$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7mtbo$ae2$1@node1.news.atman.pl>
    <5a9efe41$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9f8966$0$1005$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 7 Mar 2018 16:10:18 +0100

    W dniu 07-03-18 o 07:40, Kviat pisze:

    > Od ilu osób odtworzenie kwalifikuje się jako publiczne?

    Nawet od jednej

    > Czy publicznie
    > to na ulicy, a niepublicznie to w domu przed telewizorem podczas
    > oglądania transmisji meczu piłkarskiego?

    Dokładnie w tej gałęzi to opisałem. Skoro pytasz, to nie zadałeś sobie
    trudu, by przeczytać. Teraz pewnie też nie przeczytasz :-)

    > A może publiczne i oficjalne jest wtedy, gdy śpiewa zawodowy i
    > utalentowany wokalista, a kolesiowi bez talentu nie wolno i wtedy to
    > jest wybryk chuligański?

    Może. nie mnie oceniać.

    > A może publicznie i oficjalnie jest tylko wtedy, gdy urzędas stwierdzi,
    > że to to i że to potrzeba serca, a nie wybryk chuligański?

    Może.

    > https://www.dailymotion.com/video/xsfd3g
    >
    > Czy ten układ był zatwierdzony przez ministra?

    Nie wiem. Zapytaj ministra.

    > Czym to wykonanie się różni, od tych wykonań na ulicy, gdzie też ludzie
    > mają różny poziom talentu i nierówno śpiewają?

    Niczym pewnie - ale trudno każdy pomruk, czy też bełkot salutować.
    Napisałem, że to moze być indywidualna ocena.

    > Hymn państwowy jest dla ludzi, obywateli tego państwa, a nie tylko
    > zarezerwowany dla orkiestry symfonicznej z wokalistą/tą po pięciu
    > fakultetach ze śpiewania.

    Oczywiście. Tylko nie za bardzo jest płynne przełożenie na "publiczne
    odtwarzanie w rozumieniu ustawy".

    > Wykonywanie hymnu podczas tych demonstracji, to żaden chuligański wybryk
    > grupki pijanych obszczymurków. Jak dużo złej woli trzeba mieć, żeby
    > uznać, że śpiewanie w takiej sytuacji hymnu przez obywateli Polski, to
    > "Rzecz w każdym razie dyskusyjna"?
    > To nie była banda łysych, nawalonych kiboli na meczu w Pcimiu Dolnym,
    > którzy machając rasistowskimi transparentami wrzeszczą po pijaku hymn.

    To, tzn. co? Bo ja dość teoretycznie piszę inie odnoszę się do żadnego
    konkretnego zdarzenia.