    Subject: Re: policja pomaga
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 3 Jun 2019 13:32:35 +0200

    > Poza zachoaniem, może cała reszta towarzystwa była pijana? Pytanie czy w
    > ogóle go chociaż raz zbadano, czyw szystko oparto na zachowaniu.

    Niech się wypowie ktoś, kto jest lekarzem, ale wydaje mi się, że
    obrażenia mózgu bada sie jakimś tomografem, preześwietleniem albo tym
    podobnym No to to badanie albo jest, albo go nie ma i tyle.

    > Tu polimeryzujesz z wcześniejszym DżejEfem, ja mówię tylko, że jedyne co
    > widzę, to, że mogli mu tego alkoholu nie zbadać.

    Zacznijmy od tego, że facet zmarł dzień później i wówczas pewnie robiono
    przy sekcji zwłok tzw. toksykologię. No to tak do końca trudno
    powiedzieć, czy w chwili zatrzymania był trzeźwy. Obrażenia głowy
    przecież tego nie wykluczają.

    W artykule mowa o badaniu pobranej krwi. No i teraz trzeba by było
    wiedzieć kto i kiedy oraz po co ją pobrał. Normalnie od pokrzywdzonego
    przecież krwi na zawartość alkoholu cię nie pobiera. Również od osoby
    opiekuńczo osadzanej w Izbie czy aresztach.