    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: policja pomaga
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 2 Jun 2019 22:11:21 +0200

    Dnia Sat, 1 Jun 2019 14:56:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jakby kapitalistyczny miał inną, to miał dość czasu, by to zmienić.

    Nie mowie nie.
    Ale troche mial, bo te izby wytrzezwien ponoc polikwidowali - tzn nie
    wszystkie.

    > Mogło tak być. Co akurat ani ratowników, ani lekarki ani policjantów nie
    > tłumaczy.

    > Może uznali, ze jest pod wpływem nie tyle alkoholu, co innego podobnie
    > działającego środka. Swoją drogą, że o ile wiadomo, że alkoholu nie
    > znaleziono, to chyba nie ma nic na temat dopalaczy czy narkotyków.

    A za inny srodek moga "zgarnac" ?
    Bo ustawa na ktora sie powolujesz, to chyba tylko alkoholu dotyczy ?

    > Powinien być, ale może sie zepsół, albo poszedł do kalibracji. Albo -
    > jak już pisałem - klient z tych, co wiedzą, że nie muszą.

    No jak nie musza ?

    > Czyli jak odmówi, to wsadzić i czekać, jak przyjdą badania krwi? :-) Ale
    > to miesiąc.

    A inaczej to co - zamkneli bez podstaw. I co prokurator na to ?

    > W jakim sensie miałby poprzednio się nie czuć?

    W sensie takim, ze jak zamkna, to juz poszkodowany nie udowodni, ze
    byl trzezwy. Wiec policjant mial racje :-(

    > To jak pogorszyło się, to wezwali pogotowie.

    Ale dlaczego sie pogorszylo ?

    > I co to zmieni, skoro zmarł na obrzęk mózgu?

    Np na zdjeciu nie widac sladow, ktore sekcja ujawni.

    > W nocy raczej połowy nie ma. Kilka osób. Trzeba by było z niewinnych
    > dobrać.

    Komendanta za brak nadzoru i tolerowanie, innych tez :-)

    > Co?

    Wszystko. A ktory nie sypnie, to 3 miesiace, bo zamierza mataczyc.

    > Już Ci pisałem, że nietrzeźwy moiże odmówić badania i to jego problem,
    > jak dowieść, ze jest trzeźwy.

    A to nie policja powinna udowodnic, ze jest nietrzezwy ?

    Ale nic nie pisza, ze odmowil.

    J.