  • Data: 2004-08-25 19:26:37
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cghkvj$h8v$1@inews.gazeta.pl...

    > dokladnie, i nawet jak samochod oznakowany, tak samo.
    > Najlepeiej sobie zamontowac (bo skoro ktos ma samochod za kilka set
    tysiecsy
    > to go stac)
    > "megafon" taki jak policja posiada w samochodach.

    Cały problem w tym, że po pierwsze za zatrzymującym policjantem może być
    dziura, mina, bomba rów, leżący człowiek i temu podobne rzeczy, w które
    możesz się niechcący władować pędząc na ten Komisariat. po drugie może być
    kolczatka, i też daleko nie dojedziesz. Po trzecie, o ile zaistnieją inne
    subiektywne przesłanki może się to zakończyć podziurawieniem samochodu. Tak
    więc ja bym był ostrożny z tego typu praktykami.

    Fałszywych policjantów na drogach aż tak często nie ma. Wiele z tych napadów
    na TIR-y okazało się sfingowanymi. Oczywiście jakiś samotny facet za miastem
    machający czerwoną latarką, to podejrzane. Ale nawet wówczas raczej
    zatrzymał bym się dużo przed nim. Cofając nie pozwolił mu się zbliżyć i
    dzwonił na "997". Ale nie uciekał, bo może dojść do nieszczęścia przez
    głupotę - niekoniecznie kierującego w tym wypadku, ale to mała pociecha.