    From: " b" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja i punkty karne
    Date: Sat, 23 Jul 2005 11:17:50 +0000 (UTC)

    -+r-m-k+- <r...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " b" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > To uprawnienia Policji, S wydaje decyzje na podst. 137 ust. 1 - jak otrzyma
    > prawko heh. Bez prawka moze se wydac...

    Jaki zatem sens miałby przepis art.135 ust.1e?
    Co policja by miała zatrzymywać na podstawie wydanej decyzji, skoro deliwent
    miałby je już zatrzymane (bo jak czytam to wg. Ciebie warunkiem wydania
    decyzji jest otrzymanie od policji przez staroste prawa jazdy)

    > Ewidencje to prowadzi KWP, nie S hehe. To bzdura, o czym piszesz.
    Prostowałem już wyżej. To istotnie była bzdura.

    > Dokladnie.

    Będę się upierał. A jak będe miał czas to zapytam o podstawy.

    > To Twoja nadinterpretacja, nie ma takie przepisu w pord i rozp. wyk.

    kpa albo kkw - tak domniemywam.

    > Tak bylo przez prawie 1,5 roku. Od 2 miesiecy jest juz rozp. w sprawie
    badan
    > psycho.

    Nie wiedziałem. Przyznaję ze skruchą.

    > jw. prawnicy powinni czytac chociazby infor buhahahaha.

    Dzięki bogu nie jestm prawnikiem.

    > glupota i nadinterpretacja

    Może i tak. Niemniej jednak skutecznie stosowane

    > bzdura

    j.w.

    b.