    From: " b" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja i punkty karne
    Date: Thu, 21 Jul 2005 11:08:01 +0000 (UTC)

    exp <...@...pl> napisał(a):

    > Nie... pisze bo miałem w miniony weekend taką sytuację, punktów troche
    > dostałem (ponad 24) i prawko mi oddali, dopiero sie zacznie cała
    > procedura...

    I dla Ciebie liej byłoby, żeby od razu zabrali, ale chyba nie mogą.
    Z tego co mi wiadomo, wyglądać to będzie tak:
    1. Dostaniesz kwit ze starostwa o zwrot prawa jazdy
    2. Jak oddasz dadzą Ci skierowanie na sprawdzenie kwalifikacji (czyt. egzamin)
    3. Ze skierowaniem udasz się do WORD (jak nie masz skierowania to Cie nie
    zapiszą na egzamin) i zdajesz. - jak zdasz - wszystko OK, jeśli nie zdasz to
    WORD odsyła dokumenty do Starostwa, gdzie decyzją administracyjną cofają Ci
    uprawnienia - i musisz odwalić kurs i znów zdawać.
    4. Jak będziesz miał farta, a naczelnik wydziału ruchu drogowego policji
    dobry humor to nie będziesz musiał robić badań psychologicznych i lekarskich -
    jeśli nie będziesz miał, to dostaniesz skierowanie i decyzję od Komendata
    POlicji na takowe badania. O ile z psychologicznymi nie ma większego
    problemu, to jeśli dostaniesz też na lekarskie to będzie mogło potrwać.

    pozdrawiam

    b.