  • Data: 2003-08-20 15:42:33
    Temat: Re: policja - czy policjant moze...
    Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:
    > Prędkościomierz jest przyrządem.

    dokladnie, a moja intencja bylo nakreslenie roznicy pomiedzy przyrzadami
    podajacymi orientacyjna predkosc pojadzu, w ktorym sa zamontowane, nie
    podlegajacymi zadnym okresowym badaniom technicznym, a urzadzeniami, ktore,
    mimo ze generalnie sa bardziej dokladne, co okreslony okres czasu badania
    przejsc *musza*, poniewaz po okresie waznosci badan nie moga sluzyc do
    pomiarow predkosci celem ukarania za PP

    > Ależ proszę bardzo.

    na prawde nie widze trudnosci :-)

    > Gdy po krótkiej rozmowie po wypadku odjedziesz z miejsca a świadkowie
    > zeznają że Twoja mowa była bełkotliwa, chód chwiejny a czuć było woń
    > alkoholu od Ciebie to alkomat nie jest potrzebny do skazania za jazdę
    > w "stanie po uzyciu".

    Kolega zapewne ma na mysli sytuacje, ktora podciagnac mozna pod "zbiegl z
    miejsca wypadku (kolizji)" - w takim przypadku ustawowo kierowca traktowany
    jest dokladnie tak, jakby prowadzil pojazd pod wplywem
    Jezeli nie o to Ci chodzilo, prosze o troche dokladnieszy opis :-)

    --
    pozdro, bAnan