  • Data: 2004-05-24 17:55:24
    Temat: Re: polecony-podpisany przez listonosza-co robic?
    Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poilkj" napisał w wiadomości
    > ... wrote:
    > Jeżeli listonosz wręczył to komuś w twoim domu, to nie zrobił to na
    > gębę, zapewne poprosił o jakiś dowód osobisty itp itd, więc jeżeli to
    > gosposia to będzie tam jej numer dowodu na potwierdzeniu odbioru.
    > Jeżeli numer dowodu jest z księżyca to bardziej bym się skupił na
    > listonoszu.

    No tak, tyle ze co mi da skupianie sie na listonoszu w sytuacji gdy mam do
    zaplacenia kilka tysiecy zlotych. Listonosz jest tutaj ewidentnie winny bo
    niezaleznie czy wydal opiekunce czy sam podpisal to zlamal prawo. Tyle ze co
    ja mam w takiej sytuacji zrobic, jak rozmawiac jutro w sadzie, czego sie
    domagac o co prosic? Jak udowodnic ze to nie ja sie podpisalam, ani nikt z
    mojej rodziny?
    Pzdr. Magda