  • 1. Data: 2005-05-15 06:44:32
    Temat: polecony na niewlasciwe dane
    Od: <a...@g...pl>

    moj listonosz przyniosl mi list polecony z sadu, ktory prawdopodobnie jest do mnie
    ale w adresie jest blad (nie zgadza sie nr ulicy, podany jest nieistniejacy),
    jest tez wpisane inne imie adresatki, nazwisko sie zgazda
    czy waszym zdaniem ja powinnam taki list odebrac?
    czy kazac odeslac go z powrotem z adnotacja, ze adresat jest nieznany?

  • 2. Data: 2005-05-15 08:50:14
    Temat: Re: polecony na niewlasciwe dane
    Od: MiKey <u...@u...post.pl>

    a...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > czy waszym zdaniem ja powinnam taki list odebrac?
    > czy kazac odeslac go z powrotem z adnotacja, ze adresat jest nieznany?

    A może odebrać i zaznajomić się. Jeśli do Ciebie, to lepiej odebrać.
    Jeśli pomyłka i chodzi o kogoś innego, to potem odesłać do sądu z
    właściwą sygnaturą i oświadczeniem, jaka zaszła sytuacja (pomyłka sądu w
    adresowaniu i poczty w dostarczeniu).

    --
    pzdr
    Michał Kordulewski GG: 5115

  • 3. Data: 2005-05-15 09:11:25
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    a...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > czy waszym zdaniem ja powinnam taki list odebrac?
    > czy kazac odeslac go z powrotem z adnotacja, ze adresat jest nieznany?

    Nie musisz odbierać.
    Sąd wysyłając pismo korzysta z adresów
    podanych w pozwie, pismie procesowym itp.
    Jeżeli dane są błędne to w razie zwrotu
    pisma przez pocztę, sąd wezwie stronę (np.powoda)
    do podania prawidłowego adresu.

    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl

  • 4. Data: 2005-05-15 11:13:30
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jeżeli dane są błędne to w razie zwrotu
    > pisma przez pocztę, sąd wezwie stronę (np.powoda)
    > do podania prawidłowego adresu.

    Jak go wezwie ? Poleconym ? ;-)))))))))))))))))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-05-15 12:06:46
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Nie odbierać nie zgadzają się dane adresata i adres. To nie jesteś Ty. Sąd
    musi poprawić dane i wysłać ponownie. Ewentualnie możesz dowiedzieć się jaki
    Wydział Sądu to wysyłał i kontaktować się z Sądem telefonicznie lub
    pofatygować się i dowiedzieć się na miejscu o co chodzi.

    Pozdrawiam
    Aga

  • 6. Data: 2005-05-15 15:15:25
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jak go wezwie ? Poleconym ? ;-)))))))))))))))))))))))

    pewnie przysla funkcjonariuszy ABW

    TB

  • 7. Data: 2005-05-15 16:07:04
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Sun, 15 May 2005 14:06:46 +0200, na pl.soc.prawo, agnesdz napisał(a):

> [...]
    > Wydział Sądu to wysyłał i kontaktować się z Sądem telefonicznie lub
    > pofatygować się i dowiedzieć się na miejscu o co chodzi.

    niedawno w TVN widziałem program ,gość odebrał takie wezwanie i nastęonie
    przez rok tłumaczył sie ,że to nie on nazwisk takich samych jest wiele
    JanuszHr

  • 8. Data: 2005-05-15 22:25:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jak go wezwie ? Poleconym ? ;-)))))))))))))))))))))))

    Powoda! Powoda, czyli tego, co podał ów błędny adres, a nie adresata
    przedmiotowego w tym wątku pisma.