  • Data: 2005-12-05 22:43:38
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:dn2a61$md6$1@news.onet.pl...

    > Nie :) Nadal trzeba przejść specjalny kurs i badania psychologiczne,
    aby
    > uzyskać pozwolenie na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi. Nawet
    nie
    > każdy policjant ma takie pozwolenie. Od policji właśnie wiem, że taka
    > jest droga do otrzymania tego pozwolenia.

    pytaj fachowcow, a nie policjantow :)))))
    tak jak mowisz bylo kiedys, do konca kwietnia 2004. dzis zero kursow i
    zero pozwolen na "koguty"!
    panowie smerfy, pobudka! jestesmy w unii :D
    wystarcza badania lekarskie i psychotest, abys mogl prowadzic upragniony
    pojazd uprzywilejowany zgodnie z posiadanym prawem jazdy :-)

    --
    pozdro
    ape