    From: "barakuda" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poglądy czy przestępstwo
    Date: Thu, 16 Feb 2006 01:01:55 +0100

    Robert Tomasik wrote:

    > Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Krytykuję wszelkie działania mające na
    > celu uznanie jakichkolwiek - nawet absurdalnych - poglądów za
    > przestępstwo. Dokąd oczywiście poglądy te nie naruszają niczyich praw.

    No i właśnie dlaczego mój pogląd może naruszać czyjes prawa.Mój pogląd na
    jakąś sprawę w żaden sposób nie może naruszyć ani stanu rzeczy ,ani nikogo
    zmienić ,obrazić itp .Mój pogląd to np.: to ,że uważam ,że kolor zielony
    jest ładniejszy od brązowego no i co z tego wynika? natomiast wydaje się ,że
    narzucanie swoich pogląów innym ,a czasami zmuszanie innch do : przyjmowania
    ,podzielania i akceptowani moich pogląów już może być przestępstwem.To
    zmuszanie może odbywać w różny sposób i na różnych płaszczyznach.
    Dodam jeszcze zdanie dotyczące "kłamstwa oświęcimskiego" ,/ to samo
    dotyczy kłamstwa katyńskiego/ ,zaprzeczanie tym faktom wcale nie wynika z
    braku wiedzy zaprzeczających, a z celowego działnania mającego na celu w
    różny sposób osłabienia "wymowy tych zbrodni " ,a następnie złagodzenia
    negatywnego nastawienia przeciętnego człowieka ,bądź to ustroju i państwa
    które tego dokonywało ,lub też negatywnwego nastawienia ludzi do ludobójstwa
    dokonanego na nnarodzie żydowskim.Warto zwrócić uwagę na fakt ,że ci którzy
    dopuszczją się "kłamstwa oświęcimskiego" tak naprawdę nie zaprzeczają fkatom
    mordowania w obozach róznych narodowości ,a w sposób szczególny zajmują się
    ludobójstwem dokonywanym w tych obozach na narodzie żydowskim.Precież ten
    historyk skupia się nie na zaprzeczaniu samym mordom/ no bo było by mu
    trudno zaprzeczyć temu ,że był Oświęcim/ ,a zajmuje się udowadnianie
    niemożliwości ich dokonywania ,bo komory były za małe ,lub ,że tylu nie
    zamordowano bo on wylicz ,że iluś tam mniej i tp. Takie działanie więc wcale
    nie wynika z braku wiedzy tylko celowego działnia.A to już nie są poglądy
    barakuda