  • 11. Data: 2004-11-29 11:05:04
    Temat: Re: podzial Ukrainy - prawny aspekt
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtek Szweicer pisze:

    > On 2004-11-28 22:08 :

    > Oficjalnie te wschodnie Landy poprosiły o akces do RFN. Myślę, że to
    > zbliżona sytuacja do tej, którą proponuje kol. halley (że np. Zachodnia
    > Ukraina poprosi o wstąpienie do Polski).
    > - Szwejk

    A PO CO ?

    Moze poprosi o wstapienie do UE..

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-11-29 11:35:25
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 20:03:40 GMT, Wojtek Szweicer
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    > On 2004-11-28 19:41 :

    > A dlaczego nie?
    > Dwa państwa się mogą połączyć (ostatnio: Niemcy), a jedno może się
    > podzielić (np. Jugosławia, ZSRR). Wątpię jednak, czy w przypadku
    > ewentualnej akcji zbrojnej Polski i Rosji inne państwa patrzyłyby na to
    > spokojnie.

    Akcji zbrojnej Polski? Mało prawdopodobne. Po pierwsze wszyscy co chcieli
    albo się wahali czy chcą na wojnę pojechali do Iraku. Po drugie cały
    sprzęt który do czegokolwiek się nadaje pojechał do Iraku. Po trzecie po
    kiego grzyba nam pchać się w to bagno? Lwowa i tak nam nie oddadzą, a
    nawet jeśli to Niemcy mogliby upomnieć się o Breslau.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 13. Data: 2004-11-29 11:37:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 22:15:57 GMT, Wojtek Szweicer
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    > On 2004-11-28 22:08 :

    > Oficjalnie te wschodnie Landy poprosiły o akces do RFN. Myślę, że to
    > zbliżona sytuacja do tej, którą proponuje kol. halley (że np. Zachodnia
    > Ukraina poprosi o wstąpienie do Polski).

    Tez mi opcja - akces biedy do nędzy. DDR przynajmniej połączył się z
    bogatym sąsiadem...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 14. Data: 2004-11-29 15:52:32
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "halley" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > spojrz na mapke ukrainy z wynikami wyborow

    no ale przeciez nie okreslisz dokladnie lini, to mam na mysli

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 15. Data: 2004-11-29 16:12:41
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopada 2004 10:15 halley nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > nie chodzi mi o akt zbrojny, tylko o obustronne porozumienie

    tzn. oni tam marzna, bo im się własne państwo znudziło?

    to może przyłączymy Hawaje, przynejmniej będzie gdzie jeździć na wakacje. :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 16. Data: 2004-11-29 19:43:32
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-29 12:37 :

    > Tez mi opcja - akces biedy do nędzy. DDR przynajmniej połączył się z
    > bogatym sąsiadem...

    Nie ja to wymyśliłem, tylko kol. halley.
    - Szwejk