  • 1. Data: 2004-11-28 18:41:03
    Temat: podzial Ukrainy - prawny aspekt
    Od: "halley" <w...@o...pl>

    czy prawnie mozliwy jest podzial Ukrainy na 2 panstwa i czy prounijna
    czesc moglaby zostac wlaczona do Polski, a np. czesc wschodnia do Rosji?

    pozdrawiam

    --
    halley

  • 2. Data: 2004-11-28 19:08:06
    Temat: Re: podzial Ukrainy - prawny aspekt
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik halley napisał:

    > czy prawnie mozliwy jest podzial Ukrainy na 2 panstwa i czy prounijna
    > czesc moglaby zostac wlaczona do Polski, a np. czesc wschodnia do Rosji?

    Ta. Dokonamy rozbioru Ukrainy ( a co !! ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-28 19:43:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    halley wrote:
    > czy prawnie mozliwy jest podzial Ukrainy na 2 panstwa i czy prounijna
    > czesc moglaby zostac wlaczona do Polski,

    ROTFL

  • 4. Data: 2004-11-28 20:03:40
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-28 19:41 :

    >czy prawnie mozliwy jest podzial Ukrainy na 2 panstwa i czy prounijna
    >czesc moglaby zostac wlaczona do Polski, a np. czesc wschodnia do Rosji?

    A dlaczego nie?
    Dwa państwa się mogą połączyć (ostatnio: Niemcy), a jedno może się
    podzielić (np. Jugosławia, ZSRR). Wątpię jednak, czy w przypadku
    ewentualnej akcji zbrojnej Polski i Rosji inne państwa patrzyłyby na to
    spokojnie.
    - Szwejk

  • 5. Data: 2004-11-28 21:08:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Wojtek Szweicer wrote:
    > A dlaczego nie?
    > Dwa państwa się mogą połączyć (ostatnio: Niemcy)

    OIDP Niemcy się nie łączyły

    KG

  • 6. Data: 2004-11-28 22:15:57
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-28 22:08 :

    > OIDP Niemcy się nie łączyły

    Oficjalnie te wschodnie Landy poprosiły o akces do RFN. Myślę, że to
    zbliżona sytuacja do tej, którą proponuje kol. halley (że np. Zachodnia
    Ukraina poprosi o wstąpienie do Polski).
    - Szwejk

  • 7. Data: 2004-11-29 00:51:48
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "halley" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy prawnie mozliwy jest podzial Ukrainy na 2 panstwa i czy prounijna
    > czesc moglaby zostac wlaczona do Polski, a np. czesc wschodnia do Rosji?

    a jak okreslisz ktora to czesc wschodnia a ktora polnocna?

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 8. Data: 2004-11-29 00:52:23
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "halley" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jak okreslisz ktora to czesc wschodnia a ktora _polnocna_?

    mialo byc rzecz jasna zachodnia :]

  • 9. Data: 2004-11-29 09:15:13
    Od: "halley" <w...@o...pl>

    > mialo byc rzecz jasna zachodnia :]

    spojrz na mapke ukrainy z wynikami wyborow

    --
    halley

  • 10. Data: 2004-11-29 09:15:52
    Od: "halley" <w...@o...pl>

    > Ta. Dokonamy rozbioru Ukrainy ( a co !! ).

    nie chodzi mi o akt zbrojny, tylko o obustronne porozumienie

    --
    halley