  • Data: 2006-01-05 21:18:38
    Temat: Re: podwyższenie alimentów - kiedy ?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Kiedy mogę wnioskować o podwyższenie alimentów? Czy mogę w trakcie
    > drugiej rozprawy, czy tez muszę złożyć pisemny wniosek? Czy mimo, tego iż
    > w pozwie rozwodowym wnioskowałam o 300 zł, mogę zmienić zdanie?

    kiedy chcesz i ile chcesz vbyle madrze uzasadnic

    > 2. Dwukrotnie pisałam podania o przyznanie adwokata z urzędu.Zostałam
    > jedynie zwolniona z kosztów, ale moja prośbę o przyznanie adwokata
    > odrzucono. Sąd uzasadnił swoją decyzję tym, iż jestem studentka i dobrze
    > sobie radzę( stwierdził to po jednej sprawie pojednawczej). Nadmieniam,
    > że mój mąż na pierwszej rozprawie pojawił się ze swoim pełnomocnikiem,
    > obawiam się , iż nie będę potrafiła odeprzeć ich ataków słownych. Co mam
    > zrobić w tej sytuacji. Czy jest jakaś szansa na przyznanie mi adwokata??

    w wiekszosc sprawy o rozwod sa proste i imho Sad slusznie odmowil Ci
    adwokata
    jezeli chodzi o ataki slowne to nie obawiaj sie.. u nas nie ameryka i
    bardziej licza sie fakty niz popisy oratorskie... poza tym uwierz mi ,ze w
    wiekszosc sedziowie sa bardzo dobrze wyksztalconymi i rozsadnymi ludzmi

    tylko pamietaj o jednym .. nie zawsze sprawiedliwe jest to czego sie ty
    domagasz

    pozdrawiam
    Łukasz