    From: bbb <b...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podwojne ceny, czy legalne?
    Date: Thu, 12 Jul 2007 14:13:54 +0200

    Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:

    > Ale możesz kupić w Telepizzy towar za każdą z tych cen.
    > A tutaj była mowa o tym, że na stronie są podane dwie ceny - jedna, niby
    > podstawowa, i druga - po siakimś rabacie, czy opuście. Faktycznie towar
    > nigdy nie był sprzedawany po tej pierwszej cenie.
    > To się chyba łapie pod wprowadzanie klienta w błąd.
    > NIedawno była jakaś akcja kontroli w hipermarketach i w wyniku jednyn z
    > zarzutów było właśnie stosowanie takich metod.
    > Tylko nie wiem, czy hipermarkety nie podlegają jakimś innym prawom.
    > A i nie wiadomo, czy sklep na pewno _nigdy_ nie sprzedał towaru po tej
> [...]

    dzieki za odpowiedz, ciesze sie ze Pan zrozumial o co chodzi
    to jest sklep internetowy i napisane jest ze przy opcji przedplaty na
    konto lub wysylki za pobraniem jest rabat,
    a w jaki inny sposob moze sprzedawac towar sklep internetowy??
    moim zdaniem bardzo cwany wybieg, ale ...
    wydawalo mi sie zawsze ze ta druga wyzsza cena stosuje sie kiedy ktos
    przyjdzie do oddzialu sklepu osobiscie cos kupic,
    no coz srodze sie zawiodlem, poniewaz okazalo sie ze policzyli mi jedna
    z rzeczy po jeszcze innej(trzeciej) oczywiscie wyzszej cenie.
    Nie ukrywam, ze jak w domu sprawdzilem to sie troche wkurzylem i
    poczulem oszukany (tak wiem ze sam sobie jestem winny, ale mimo wszystko
    ...)
    konkretnie chodzi mi o te firme http://shift.sklep.pl/index.php
    Jesli nawet taka praktyka jest na granicy czy w obrebie prawa to
    ostrzegam przed nimi, jesli ktos takich sytuacji po prostu nie lubi.
    Pozdrawiam.