  • Data: 2007-07-23 05:30:07
    Temat: Re: podwojne ceny, czy legalne?
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Jul 2007 19:31:28 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > No socjotechnik jest 1001 więc czemu ta jedna ma być źlejsza?

    Bo to już nie jest socjotechnika, tzn. może i jest, ale tu już jest
    wprowadzanie klienta w błąd. Mnie to nie boli, bo i tak nie robię zakupów w
    hipermarketach, ale właśnie czytałem w lokalnej prasie kolejny artykuł na
    temat kontroli z PIH. No i właśnie za to m.in. dowalali kary. Niestety, nic
    to nie da bo maksymalmalne kary jakie mogą nałożyć to 500 zł :)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl