  • Data: 2005-06-28 13:50:49
    Temat: Re: poduszki, które nie wypaliły
    Od: shire <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Navi wrote:
    > U?ytkownik "Katarzyna Sz." <s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > By? kiedy? taki casus w moim mie?cie. Kobita rozwli?a puga na traktorze.
    > Zadzia?a?y chyba napinacze ale poduszka ju? nie albo odwrotnie. To nie
    > istotne.
    > Firma w s?dzie wyci?gn??a dane techniczne oraz opis wypadku. Okaza?o si?, ?e
    > kobitka najpierw stukn??a 9pod k?tem) lekko w przyczep? i SRS odpali? tylko
    > napinacze bo na poduszk? uderzenie by?o za s?abe. potem uk?ad uleg?
    > zablokowaniu "bo tak jest skonstruowany". Dopiero potem z zatrzyma?a si? na
> [...]

    A ja twierdze ze jej adwokat byl straszna dupa, bo nie wyciaganal do
    firmy dokumentacji innych wypadkow. Zmydlil jej oczy "dokuemntacja". Ja
    znam takie przypadki z pierwszej reki i stwierdzam ze zrzucenia winy na
    ofiare przez producenta auta jest z reguly wyjatkwo trudne i ZAWSZE jest
    duza ilosc ich wlasnej dokumentacji na ich szkode.