    From: "Michał Mokosa" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podrobiony podpis na umowie o swiadczenie uslug
    Date: Fri, 30 Jan 2004 12:15:38 +0100

    > Panu tylko wydaje sie, ze to sa "muchy".
    > Podrobieine podpoisu to "Przestepstwo przeciw dokumentom"
    > za to idzie sie do wiezienia.
    >
    > Z tym ze jakos dziwine ludzieto lekcewaza, podobinejak inne ciezlie
    > przestepstwo - falszowanie i wprowadzanie do obiegu falszysych banknotow.

    Moze doleje nieco oliwy :-) W normalnej sytuacji sprawa jest oczywista.
    Normalna sytuacja = ktos podrobil moj podpis w celu osiagniecia jakiejs
    korzysci wbrew moim intencjom. A tu sytuacja jest troche inna - ja chcialem
    ta umowe podpisac, wiec odpada wazny argument. Czy nie? Czy to nie zmienia
    ciezaru przewinienia?
    pzdr
    M.