  • Data: 2004-01-30 11:30:01
    Temat: Re: podrobiony podpis na umowie o swiadczenie uslug
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Mokosa napisał:

    > Moze doleje nieco oliwy :-) W normalnej sytuacji sprawa jest oczywista.
    > Normalna sytuacja = ktos podrobil moj podpis w celu osiagniecia jakiejs
    > korzysci wbrew moim intencjom. A tu sytuacja jest troche inna - ja chcialem
    > ta umowe podpisac, wiec odpada wazny argument. Czy nie?

    nie odpada, imho.
    Czyn ten jest przstęstwem formalnym przeciwko wiarygodności dokumentów.
    Zagrożone dobro to wiarygodnosć dokumentów i nie ma na to wpływu czy
    jest pan zainteresowany istnieniem umowy czy nie.

    Jeżeli tak, proponowałbym zawarcie właściwej umowy.
    Jeżeli nie, porozumienie z providerem co do zakończenia świadczenia
    uslug (wnioskuję z listu, że usługi te są świadczone)

    > Czy to nie zmienia ciezaru przewinienia?

    Może zmieniałoby, gdydy podpisywacz podpisał umowę z Pana
    błogosławieństwem, a nie bez Pana wiedzy.

    pozdrawiam

    marcin

    ps. czy w świetle art. bodajże 88 kpk, Pańskie pytania stanowią jakiś
    test? :)