    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podrobiony podpis na umowie o swiadczenie uslug
    Date: Fri, 30 Jan 2004 09:35:10 +0100

    On Fri, 30 Jan 2004 09:08:23 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:

    >Bo ty myslisz o pieniazkach, a ja o zasadach.

    nie przejmuj się, już ten co podrobił podpis dostałby również
    odpowiednio po głowie, bez potrzeby długotorwałych wyjaśnień,
    przesłuchań i w ogóle angażowania kogoś z zewnątrz

    składanie doniesienia do Prokuratury w takim wypadku wydaje się
    wytaczaniem armaty na muchy, a armata ma taką ceche że przy
    nieostrożnym operowaniu może zrobić kuku temu co z niej strzela

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!