  • Data: 2016-02-20 16:05:35
    Temat: Re: podawanie fikcyjnych danych do kont
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www"> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2016 13:33:32 +0100, raczek napisał(a):

    > Mam takie pytanie, może nietypowe: bardzo nie lubię sprzedawać nikomu
    > swoich danych osobowych, więc przy wszelkich kontach do gier, e-mail,
    > karty zniżkowe w sklepach itp

    jeśli chodzi o takie serwisy, to warto mieć dodatkowy adres email, podawany
    przy rejestracji;
    prawda, masa spamu przychodzi i reklam, jeśli chodzi o nr telefonu, to
    można znaleźć prepaid, roczny koszt utrzymania prepaida z którego sie
    wogóle nie korzysta to coś ok. 5zł... jak ktoś dzowni na nieużywany numer,
    przecież nie reagujesz...

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://foto.3mam.net/