  • Data: 2004-09-06 05:16:20
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chf6t5$q8s$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [....................]
    > Musze Cie rozczarowac. Harvesterki radza sobie z takimi
    > zabezpieczeniami. Lepiej zrob tak : v...@b...tego.poczta.fm ew.
    > podobnie. Teraz i tak masz praktycznie niezabezpieczony mail.

    ROTFL , I ja muszę Cię rozczarować.! Dla Harvaster'a
    Twoja propozycja także *nie jest żadnym zabezpieczeniem*
    Są strony www z mechanizmami (skryptami_algorytmami?)
    na których można sprawdzić takie zabezpieczenie. To co
    Ty proponujesz odpada w przedbiegach, oto wynik:

    http://js.webhelp.pl/nospamcheck.php

    Wynik
    Test I.
    Bez łamania blokad - vipek600[]bez.tego.poczta.fm
    Ocena: 4 (blokada dobra) - format jest prawidłowy,
    domena nie istnieje.

    Test II.
    Z próbą złamania blokad (algorytm prosty) -
    vipek600[]bez.tego.poczta.fm
    Ocena: 4 (blokada dobra) - format jest prawidłowy,
    domena nie istnieje.

    Test III. Z próbą złamania blokad (algorytm dodatkowy) -
    vipek600[]poczta.fm
    Ocena: 2 (blokada niedostateczna) - zarówno domena istnieje,
    jak i format jest prawidłowy.

    Zmiana "małpy" na nawiasy została przeze mnie dokonana z
    wiadomych powodów

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.