  • 11. Data: 2007-06-03 16:06:55
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 3 czerwca 2007 11:33
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <7...@z...router>):

    > Ależ niech zamykają. Wpuszczać do 20 mają psi obowiązek.

    I o 20 Ty masz kojoci obowiązek placówkę opuścić.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl
    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl

  • 12. Data: 2007-06-03 21:37:52
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej by bylo gdyby przelaczali na tryb, ze z wewnatrz da sie otworzyc
    > klamka a z zewnatrz nie.
    > Nie do konca tak jest. Jak maja 10 klientow to potrafia zamknac o 18:50
    > a nie o 19tej.
    > a.

    Witam.

    U mnie zamykaja/ nie wpuszczaja = 20,
    a przyjmuja wszystkich "zlapanych do 20.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 13. Data: 2007-06-03 21:39:33
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-06-2007 o 14:14:58 Przemek Lipski <d...@e...WYTNIJ.pl>
    napisał(a):

    > I natychmiast po 20 kazac wyjsc :))

    Powinni dzialac jak maszyny - o 20.00 nastepuje automatyczny shutdown albo
    przynajmniej przejscie w standby. Ksiegowi nie lubia nadgodzin...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-06-03 23:06:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 3 czerwca 2007 11:33
    > (autor Marcin Debowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <7...@z...router>):
    > I o 20 Ty masz kojoci obowiązek placówkę opuścić.

    No na wezwanie osoby uprawnionej mam. Po prostu, PP to instytucja która ma
    MZ tak zasłużenie zaszarganą opinie, że już bardziej jestem skłonny
    mechanicznie egzekwować swoje prawa tam gdzie są one od nich niezależne,
    niż dawać się zamykać jak barana w imię trudnych do uwierzenia dobrych
    intencji. Jakby takie były, to załatwiliby sprawę wypuszczania w inny
    sposób.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-06-04 05:27:17
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    | a czy to nie jest przetrzymywanie ludzi wbrew ich woli?

    A czy ci ludzie nie moga wyjść z własnej woli przed zamknięciem drzwi?/

  • 16. Data: 2007-06-04 09:08:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Paweł Ubysz <p...@w...pl> wrote:

    > A czy ci ludzie nie moga wyjść z własnej woli przed zamknięciem drzwi?/

    Ale nikt nie jest ostrzegany, ze drzwi beda zamkniete. Nie czesto bywam
    o 19tej na poczcie, wiec za kazdym razem mysle najpierw, ze sie zaciely.

    a.

  • 17. Data: 2007-06-04 18:10:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 4 czerwca 2007 01:06
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@z...router>):

    > No na wezwanie osoby uprawnionej mam. Po prostu, PP to instytucja która ma
    > MZ tak zasłużenie zaszarganą opinie,

    Że ke? ja jestem wielbicielem PP. Zawsze jest miła obsługa, panie z osiedla,
    blisko mnie, znają mnie na pamięć, zawsze czysto i przyjemnie.

    Opinię zszarganą to mają firmy kurierskie. To dopiero jest koszmar. Wredni,
    brudni kurierzy pomiatający klientem, niewygoda, dalekie i rzadkie
    placówki... Ja osobiście jak coś mam dostać kurierem, to się trzęsę... A
    niestety są takie firmy, co zmuszają mnie do kuriera :( Natomiast ja nie
    wysyłam nic kurierem. Zawsze PP i nigdy się nie zawiodłem.

    --

    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl

  • 18. Data: 2007-06-05 03:08:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > Że ke? ja jestem wielbicielem PP. Zawsze jest miła obsługa, panie z osiedla,
    > blisko mnie, znają mnie na pamięć, zawsze czysto i przyjemnie.

    Wystarczy poczytać o ginących paczkach (oczywiście tych bez
    zadeklarowanej wartosci), listonoszach zdzierających
    pieniądze za dostarczanie renty czy emerytury, awizach wrzucanych do
    skrzynki bez sprawdzenia czy zainteresowany jest w domu itp itd.

    > wysyłam nic kurierem. Zawsze PP i nigdy się nie zawiodłem.

    Jak Ty mogłeś zostać wrakiem skoro z Ciebie taki szczęściarz? :)

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2007-06-05 10:28:50
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 5 czerwca 2007 05:08
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@z...router>):

> [...]
    > pieniądze za dostarczanie renty czy emerytury, awizach wrzucanych do
    > skrzynki bez sprawdzenia czy zainteresowany jest w domu itp itd.

    No widzisz, ja nie takie fantasy w życiu czytałem... W niektórych to nawet
    smoki występywawywują. :D

    > Jak Ty mogłeś zostać wrakiem skoro z Ciebie taki szczęściarz? :)

    No cóż, widać w jednej dziedzinie mam szczęście...

  • 20. Data: 2007-06-05 13:32:01
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 05-06-2007 o 12:28:50 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > No widzisz, ja nie takie fantasy w życiu czytałem... W niektórych to
    > nawet smoki występywawywują. :D

    U mnie zawsze tak bylo, ze paczki z USA przychodzily napoczete (z
    dopiskiem, ze takie juz przylecialy do kraju). A dopiero po zmianie
    listonosza zaczely dochodzic do mnie paczki. Dotychczas zawsze bylo awizo
    zostawiane - a wystarczylo zadzwonic i poprosic zebym zszedl na dol i
    zabral.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.