  • 1. Data: 2006-11-23 17:19:59
    Temat: poczta a kk
    Od: "ga" <b...@g...pl>

    hello;

    Czy można Pocztę Polską "ugryźć" jakoś z kodeksu karnego? Bo w końcu przez
    niedblastwo swoich pracowników doprowadzili mnie do niekorzystnego
    rozporządzenia moim mieniem - wzieli pieniądze za przesyłkę, zresztą dość
    spore, minął już termin doręczenia a adresat nic nie dostał ani nic się nie
    może dowiedzieć (telefony głuche, poczty pozamykane - warszawa); ja tez się
    nic nie moge dowiedzieć ani nie mogę odzyskać paczki żeby ją wysłać normalną
    firmą która nie traktuje klientów jak przedszkolaków w piaskownicy płacących
    kapselkami a nie pieniędzmi...

    ag

  • 2. Data: 2006-11-23 19:05:28
    Temat: Re: poczta a kk
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "ga" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysłać normalną firmą która nie traktuje klientów jak przedszkolaków w
    > piaskownicy płacących kapselkami a nie pieniędzmi...

    oczywiscie mozesz sie domagac odszkodowania, ale....
    do wysokosci okreslonej w ustawie o prawie pocztowym (bodajze 2,5 krotnosc
    oplaty za przesylke),
    niestety, nie ma bata na nich.

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-11-23 23:31:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ga" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wysłać normalną firmą która nie traktuje klientów jak przedszkolaków w
    > piaskownicy płacących kapselkami a nie pieniędzmi...

    przeczytaj regulamin poczty

  • 4. Data: 2006-11-24 07:32:47
    Od: Schwester <j...@c...com>

    ga napisał(a):
> [...]
    > firmą która nie traktuje klientów jak przedszkolaków w piaskownicy płacących

    A mnie zastanawia coś innego. Wysyłąjąc paczkę lub list zawieram umowę,
    że przesyłka zostanie dostarczona. W przypadku priorytetów 80% przesyłek
    ma być dostarczona następnego dnia. Ale już w momencie nadawania
    przesyłki wiadomo, że poczta nie wywiąże się z zawartej umowy i to nie
    tylko ze względu na strajk ale również ze względu na znacznie zwiększoną
    liczbę przesyłek w okresie mikołajowo-świątecznym.

    --
    Schwester

  • 5. Data: 2006-11-24 20:59:50
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > niestety, nie ma bata na nich.

    Jest. Dać normalną pensję!

    +inż.leva+

  • 6. Data: 2006-11-24 21:59:15
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Jest. Dać normalną pensję!

    Głupie gadanie... Tak moze kazda grupa zawodowa usprawiedliwiac
    niedociagniecia organizacyjne i spaprana robote.
    Ja mam lepsze rozwiazanie - wprowadzic konkurencje na przesylki w
    ktorych poczta ma niestety narazie monopol... Jak straca klientow to od
    razu zaczna inaczej gadac. Rowiez listonosze, beda mieli alternatywe -
    bezrobocie...

    W kwestii wysokosci zarobkow w naszym kraju sie nie wypowiadam, ale
    podejzewam ze tak z 80% populacji jest zle oplacane, wiec biadolenie i
    strajkowanie jest troche nie na miejscu.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 7. Data: 2006-11-24 22:24:20
    Od: "ga" <b...@g...pl>

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> wrote in message

> [...]
    > poczta ma niestety narazie monopol... Jak straca klientow to od razu
    > zaczna inaczej gadac. Rowiez listonosze, beda mieli alternatywe -

    ale nasi politycy to w przeważającej większości tchórze grający pod
    publiczke i żaden nie narazi się związkom chociażby propozycją
    wcześniejszego zniesienia monopolu bo to panie źle się na sondażach
    odbije... a nie po to negocjowali okresy przejściowe żeby teraz

    > W kwestii wysokosci zarobkow w naszym kraju sie nie wypowiadam, ale
    > podejzewam ze tak z 80% populacji jest zle oplacane, wiec biadolenie i
    > strajkowanie jest troche nie na miejscu.

    oprócz tego że nie na miejscu to nie po to same związki walczyły o
    skodyfikowanie prawa do strajku żeby teraz za strajk uważać każde samowolne
    porzucenie obowiązków pracowniczych co miało miejsce w przypadku obecnego
    "strajku" listonoszy i innych pracowników PP; powinni dostać za to IMO
    dyscyplinarki, ale z kolei przeca brak represji wobec lejących na klientów
    pracowników PP to jeden z postulatów "negocjacyjnych", które to negocjacje
    odbywają się już pod batem grożenia (już legalnym - 14 dni) strajkiem
    generalnym;
    najbardziej podoba mi się sowieckie myślenie (cytowanych w prawie każdym
    artykule o "strajku" w internetowej wybiórczej) emerytów/rencistów stojących
    w kolejkach po odbiór pieniędzy, którzy oczywiście całym sercem popierają
    listonoszy; dla mnie to po prostu jest powiedzenie komuś kto mnie kopnął w
    d... - Dalej, stary, dobrze ci idzie...

    p;
    ag

  • 8. Data: 2006-11-25 16:16:56
    Od: Radzio <r...@g...com>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):
> [...]
    > ktorych poczta ma niestety narazie monopol... Jak straca klientow to od
    > razu zaczna inaczej gadac. Rowiez listonosze, beda mieli alternatywe -
    Raczej miejsca pracy w konkurencyjnych firmach, w których nie będzie tak
    przerośniętego aparatu biurokratycznego i przy mniejszych kosztach
    własnych firma będzie brała za przesyłki mniej a płaciła listonoszom więcej.

    pozdr

    Radek