  • Data: 2023-10-09 19:15:31
    Temat: Re: pobicie Ukrainca
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Oct 2023 09:46:35 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > I nie jest to kwestia ostatnich lat, jeśli już o to chodzi.

    https://wiadomosci.wp.pl/smierc-po-interwencji-polic
    ja-nie-jest-juz-sklonna-do-oczyszczenia-sie-66976908
    11255360a

    juz 2015 ... ale to jest wina Tuska :-)
    Tylko potem była Dobra ... czy niedobra zmiana, bo podane przypadki
    późniejsze.

    Dwa z wymienionych przypadków to Wrocław, co byłoby niepokojące, ale
    moze być też fluktuacja statystyczna. Trzeci z Lubina ... dalej
    z Lubina do Wroclawia, niz z Warszawy do Legionowa :-)

    kolejny niepokój - ze sie od czasu artykułu lista rozszerzyła.

    I jeszcze jeden - z UK donoszą, że chwalone kamery są po prostu
    wyłaczane przez policjantów. I nie ma dowodów.

    Ale Tarchomin to Warszawa?
    https://tustolica.pl/tragedia-na-tarchominie-smierc-
    podczas-interwencji-policji_75958

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zgrn3ioTFqE

    Ale za dlugo, zeby napisac co tam ministry mówiły

    J.