eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopo 12 latach dowiedzialem sie ze spadek jest wiekszy niz poczatkowo myslalem › Re: po 12 latach dowiedzialem sie ze spadek jest wiekszy niz poczatkowo myslalem
  • Data: 2012-11-06 16:31:14
    Temat: Re: po 12 latach dowiedzialem sie ze spadek jest wiekszy niz poczatkowo myslalem
    Od: <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1oljvpdie8qse$.1dng6kmap9k9$.dlg@40tude.net...

    > Weź pod uwagę, że w omawianym przypadku ktoś wiedział - rodzina, która
    > ukryła istnienie reszty spadku. Choć zapewne w sprawach podatkowych to
    > niewiele zmienia?

    Ja spadkobirerca - zglosilem juz fakt nieujawnienia pelnego spdku po smierci
    Ojca do US.
    Powolalem sie na to ze nie mialem wiedzy o calym spadku.
    Dostalem informacje ze sprawa jest juz przedawniona - przynajmiej tyle
    szczescia.

    Przy okazji dowiedzialem sie tez ze Ojciec rzed smiercia zawarl podejrzana
    umowe sprzedazy samochodu.
    Wydzial komunikacji zasugerowal abym sprawe podejrzanej umowy, ktora mogla
    zostac sfalszowana, zglosil na policje.
    Nie wiem czy po takim czasie ta umow jeszcze gdzies lezy i moznaby sprawdzic
    jej autentycznosc.