  • 1. Data: 2006-07-22 10:48:10
    Temat: płatności gotówkowe osób fizycznych - limity ?
    Od: "poznaniak" <p...@w...gazeta.pl>

    Witam,
    czy w obrocie między osobami fizycznymi (nie przedsiębiorcami) istnieją
    limity wysokości dla płatności gotówką ?
    Gość chce za mieszkanie 100kpln cashem, ale nie wiem, czy nie narazimy się
    obaj na sankcje,
    pozdrawiam,
    S.

  • 2. Data: 2006-07-22 11:24:44
    Temat: Re: płatności gotówkowe osób fizycznych - limity ?
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "poznaniak" <p...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > limity wysokości dla płatności gotówką ?
    > Gość chce za mieszkanie 100kpln cashem, ale nie wiem, czy nie narazimy się

    nie

    zastanów się tylko, czy nie będzie bezpieczniej przelewem.
    Chociaż jeżeli to ma być zapłata za mieszkanie to może lepiej przynieść do
    notariusza kasę i przekazać ją sprzedającemu przy podpisaniu aktu sprzedaży.