    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatne parkingi w centrum wrocławia??
    Date: Tue, 22 Oct 2002 17:53:00 +0200

    monisien wrote:
    > jak to jest z nimi?
    [..]
    > bo nie wiem, czy mam placic, czy nie?

    Sprawa czeka na rozstrzygnięcie przez Trybunał Konstytucyjny.
    Ja nigdy nie płaciłem, wszelkie "mandaty" od straży wyrzucałem
    do kosza. Kiedyś jeszcze przysyłali mi groźby, że podadzą mnie
    na kolegium itp. itd. , które też wyrzucałem do kosza i chyba
    w końcu dali sobie spokój bo już mi tego chłamu nie przysyłają.

    Moja koleżanka zaś ma inny patent - zbiera wszystkie bilety i czeka
    na orzeczenie TK. Jeśli TK uzna to za bezprawie, zarząda od Urzędu Miejskiego
    zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami.

    pozdrawiam
    Arek

    --