  • 51. Data: 2004-09-18 20:22:26
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

  • 52. Data: 2004-09-18 20:22:48
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

  • 53. Data: 2004-09-18 20:39:15
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

  • 54. Data: 2004-09-18 20:40:56
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    zgadzam się
    szczególnie ta grupa

  • 55. Data: 2004-09-18 21:10:22
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    wiadomości news:cii0nl$2862$2@news2.ipartners.pl...

    > Ludzie, przestańcie karmić tego przygłupiastego trolla...

    Przestaniemy, to sie zagłodzi i umrze:-) Rada godna mordercy :PP

    HaNkA

  • 56. Data: 2004-09-18 22:10:24
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > kurwa czemu wy normalnie nie potraficie odpowiedziec czlowiekowi na proste

    Wiesz co, jesteś idiotką. Do takiego pytania jak Ty zadałaś nie trzeba
    znać prawa... wystarczy trochę zdrowej logiki. Jeśli jestem winny komuś
    pieniądze, to zwracam się do tej osoby/jednostki i proszę o umorzenie,
    rozłożenie na raty itp.

    Po Twoim wystąpieniu mam tylko jeden wniosek - trzeba jeść mięso, bo od
    jego braku się mózg degeneruje.

  • 57. Data: 2004-09-18 22:29:13
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    byc moze i jestem idiotka, ale pociszeam sie faktem ze najinteligentniejszym
    czlowiekiem na ziemi jest kobieta...
    pierwszy raz mam jakis dlug i nie wiedzialam czy isc do baby z administracji
    czy do dziekana, ktory ma teraz na glowie innych studentow (chyba tez to
    logiczne, nie wpadles na to ze on nie ma teraz czasu)
    wlasciwie to chcialam sie chyba dowiedziec czy akademik moze mi umorzyc ta
    kwote
    musialam sie jednak domyslec sama, w kazdym razie dziekuje ci bardzo za
    podsumowanie

    pozdrawiam
    rd

  • 58. Data: 2004-09-18 22:57:21
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Roch Dzikon wrote:
    > witam
    > wiem, oczywiste ze maja do tego prawo, ale bylam ciekawa czy moge skladac
    > podania do dziekanatu o umorzenie

    Jeśli o to byłaś ciekawa to czemu spytałaś o co innego ?

    > tu niestety odpowiedzi mi nie udzielono,
    > widac nie ma zadnych tu studentow,

    No nie spytałaś to nie udzielono. Studenci są, ale nie ma proroków.

    > nie rozumiem tylko czemu jestesci tacy niemili, jak ktos prosi o zwykla
    > pomoc, kompleksy, czy co??

    No ba, ja na przykład zawsze wpadam w kompleksy gdy ktoś mi udowadnia że
    nie jestem jasnowidzem.

    > pozdrawiam
    > rd

    pozdrawiam
    kw

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 59. Data: 2004-09-18 23:59:46
    Temat: Re: __placić za akademik ??
    Od: "Wojtek" <w...@t...com_wytnijto_>

    > Witam.
    chodzi i dochod na
    > osobe w rodzinie jest nizszy niz 100zł. Jest to dla mnie problem, bo gdyby
    > nie trzeba bylo miec na obiegowce stempelka z akademika, to jasne ze bym

    Tez bym nie jadl miesa jakbym mial taki dochod

  • 60. Data: 2004-09-19 07:55:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >*) Aż tak dobrze znasz te Panie z dziekanatu by wiedzieć jakie mają
    > preferencje seksualne?
    > Czy może miałeś jakieś paskudne doświadczenia z egzaminatorami na PW?

    po pierwsze studiuje na UG po drugie nie qmam *)

    P.