eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta › Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
  • Data: 2009-06-07 10:45:18
    Temat: Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
    Od: wombi <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    spp pisze:
    > wombi pisze:
    >
    >> Przeczytaj jeszcze Rozporządzenie (WE) nr 1371/2007 Parlamentu
    >> Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczące praw i
    >> obowiązków pasażerów w ruchu kolejowym, które wejdzie w życie 09
    >> grudnia 2009 r. Chociaż na pewno PKP będzie wnioskowała o jak
    >> najdłuższe okresy przejściowe.
    >
    >
    > Wejdzie. :)
    >
    > Dzisiaj trzeba udowodnić, że opóźnienie powstało wskutek rażącego
    > niedbalstwa przewoźnika a to jest a wykonalne. :(
    >
    Nie trzeba. Zobacz wyrok TK z 02.12.208 r., sygn. akt K 37/07. Sentencja
    ogłoszona w dniu 11.12.2008 r. w Dz.U. nr 219, poz.1408.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1