  • Data: 2009-06-07 12:26:23
    Temat: Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miał wyliczalne straty. W omawianym wątku ich brak, bo straty moralne się
    > nie liczą.

    > Pożyjemy, zobaczymy, czy cokolwiek zapłacą.

    a moj czas, ktorym nie moglem dysponowac nie jest strata? przez dodatkowe 3
    godziny nie moglem nic zrobic tkwiac na lace i marznac....

    gdybym np. poswiecil go na prace moglbym zarobic tyle i tyle, a tak....?

    mam ochote dokuczyc kolejom, bo to czym mnie uszczesliwili przekracza
    granice rozsadku, nie dosc, ze byl to pociag zapchany na maksa, ze do
    kibelka nie mozna sie bylo przecisnac, z klima, ktora nie wyrabiala, ze
    mozna sie bylo podusic (a okien otworzyc sie nie dalo), to jeszcze dojechal
    z opoznieniem prawie 3 h

    i to wszystko w intercity majacym jakies tam teoretycznie ambicje....