eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta › Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
    Date: Sun, 7 Jun 2009 10:41:43 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <11dzlxlu12d4t$.dlg@kapselek.net>
    References: <h0ep65$j56$1@news.wp.pl> <h0eqh9$jr9$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-93-98.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1244364103 10168 83.238.93.98 (7 Jun 2009 08:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jun 2009 08:41:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:592275
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 7 Jun 2009 00:27:41 +0200, u napisał(a):


    >> Jakie prawa ma podrozny, gdy z 5 godzinnej podrozy robi sie 8 godzinna i
    >> to jeszcze z przygodami typu obowiazkowy piknik na trawie we wcale nie tak
    >> cieply dzien? Jakie przepisy to reguluja? Czego mozna sie domagac i jaka
    >> bylaby podstawa prawna?
    >
    > Z choinki się urwałeś, nudzisz się ?
    > Miałeś fajną przygodę z bankrutem.
    > Jeśli Twoja strata jest wielka, to byłeś nieroztropny korzystając z PKP.
    > Możesz żądać, tupać, walić łbem w mur. Nic nie dostaniesz od PKP.

    Masz jakieś doświadczenia w tym zakresie?

    Kolega wracał pośpiechem (czyli spółka IC), pociąg spóźnił się bodaj
    godzinę, nie miał czym wrócić do domu dalej (bo planował przesiadkę na
    drugi pociąg). Koniec końców musiał w nocy wracać taksówką, ~120 zł.

    Napisał pismo do PKP z opisem sytuacji i oczekiwaniem zwrotu kosztów
    taksówki. PKP po jakimś tygodniu odpisało mu, że generalnie to nie ma prawa
    niczego oczekiwać itd, ale w sumie to chcą mieć zadowolonych klentów (sic!)
    i koszty postanawiają mu zwrócić.

    Piszę o tym w momencie, gdy wpłaty jeszcze bodaj nie ma, więc trochę
    ryzykownie stawiać już wnioski, ale pismo jest, więc jest i jakaś nadzieja
    ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1