  • 1. Data: 2007-05-14 15:29:53
    Temat: piwo na pomoście nadmorskim
    Od: "j." <j...@p...onet.pl>

    Jest jakaś podstawa prawna która nakazuje samorządom lokalnym w przypadku
    istotnych uchwal robienie akcji informacyjnej a nie tylko publikacji w
    dzienniku urzędowym ? W Sopocie od zawsze można było pic z zachowaniem umiaru
    spokojnie piwko na plaży- google na hasło = jak się napić na plaży= podaje jako
    pierwszy artykuł gdzie rzecznik rady miejskiej zachwala możliwość spożywania
    piwa na plaży.

    Ale dwa lata temu radni wprowadzili ograniczenie picia od 9 do 18 i o 19 już się
    załapałem na wykrocznie :) Przy wejściach na plaże ani nigdzie nie było żadnych
    regulaminów tego zabraniających i zostałem omandatowany. Jestem z Wrocławia, w
    Sopocie byłem tylko kilka godzin- między jedną męczącą nocną jazdą pociągiem a
    drugą.

    Inna sprawa- to że odwołuje się w sądzie podając argument że nie byłem na plaży-
    tylko na pomoście oddalonym od linii brzegowej o kilka metrów. Więc byłem
    oddalony od lądowej części wybrzeża czyli plaży- a tym samym nie obejmują mnie
    przepisy.

    Czy sąd może to podważyć ?

    pozdrawiam,

    jurek

  • 2. Data: 2007-05-15 07:58:39
    Temat: Re: piwo na pomoście nadmorskim
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 14 Maj, 17:29, "j." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > google na hasło = jak się napić na plaży= podaje jako
    > pierwszy artykuł gdzie rzecznik rady miejskiej zachwala możliwość spożywania
    > piwa na plaży.

    ale chyba ustawa "o wychowaniu w trzewosci" jest wazniejsza niz to co
    tam w artykule chlapnie rzecznik? Ja bym tam zaplacil bez gadania bo
    jakis czas temu byl artykul w ktorym ludzie pili z tego co pamietam
    "na wzgorzu" ktore nie bylo objete w ustawie jako miejsce zabronione
    do spozywania alkoholu ale i tak przegrali bo sad nie chcial stworzyc
    precedensu. tak wiec picie w miejscu oddalonym od ladowej czesci
    wybrzeza pojdzie pewnie analogicznie. :)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-05-15 08:40:52
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia 15 May 2007 00:58:39 -0700, Marchefkowy napisał(a):

> [...]
    > "na wzgorzu" ktore nie bylo objete w ustawie jako miejsce zabronione
    > do spozywania alkoholu ale i tak przegrali bo sad nie chcial stworzyc

    To tak jak z tym uczniem, za którym stało ponad 30 uczniów, kilku
    nauczycieli, wpisy w dzienniku i fizyczna niemożliwość dokonania przez
    niego czynu za który został oskarżony.
    Przeciw tym wszystkim było tylko zeznanie poszkodowanego - sąd nie
    uwzględnił chęci przyjęcia do wiadomości zeznań całej klasy i nauczycieli -
    i skazał - najprawdopodobniej - nie winnego chłopka na dwa lata paki.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"