  • 1. Data: 2007-05-14 11:53:40
    Temat: Szybkie pytanie :)
    Od: woland86 <w...@i...pl>

    Witam, szukam informacji na temat tego ilu w Polsce ogołem mamy
    sędziów? Oglądałem dziesiątki stron internetowych, ale nigdzie takiej
    informacji nie znalazłem. Może tutaj ktoś umiałby mi pomóc?

  • 2. Data: 2007-05-14 13:29:13
    Temat: Re: Szybkie pytanie :)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    woland86 pisze:

    > Witam, szukam informacji na temat tego ilu w Polsce ogołem mamy
    > sędziów? Oglądałem dziesiątki stron internetowych, ale nigdzie takiej
    > informacji nie znalazłem. Może tutaj ktoś umiałby mi pomóc?

    Według mnie około 10-11 tys. Ale rzeczywiście dane muszą być tajne/przez
    poufne bo nawet w roczniku statystycznym nie ma :)
    Oczywiście liczba bez sędziów sportowych i takich innych ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com