eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopismo-mail do urzedu › Re: pismo-mail do urzedu
  • Data: 2019-05-06 19:06:41
    Temat: Re: pismo-mail do urzedu
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    u2 w news:5cd06409$0$501$65785112@news.neostrada.pl
    > W dniu 06.05.2019 o 18:36, 1634Racine pisze:
    >> pismo wydrukowane, podpisane recznie, zeskanowane, nastepnie wyslane
    >> (format pdf) do urzedu administracji samorzadowej.
    >> Czy to jest *formalna* korespondencja z urzedem? Urzad *musi*
    >> odpowiedziec (na adres @ zwrotny)?
    > jak pisze się na oficjalny adres e-mail to oczywiście, że nadaje się
    > sprawie bieg urzędowy, jak nie ma odpowiedzi to można złożyć skargę:)

    oficjalny adres.... Oczywiscie, ze oficjalny, to jest adres ze str. intern.
    urzedu, adres o ksztalcie sekretariat@xxxxx

    Ale:

    gdzie w prawie jest gwarantowana taka mozliwosc korespondencji, czyli takze
    gwarantujaca *obowiazek* odpowiedzi urzedu (na adres zwrotny @)? - k.p.a.
    sie klania. Jakos nie moge tego znalezc w kpa...
    Np. bardzo jasno jest opisany w prawie dostep do inf. publicznej, czyli
    wniosek o dostep do inf. publ. - znam sprawe od strony prawnej, zawsze
    korzystam z @ i to dziala w obie strony.
    Ale pismo "normalne" do urzedu... Nie moge znalezc klarownego zapisu
    prawnego, ze tak po prostu mozna slac poczta elektr. i ze to jest formalne i
    maja obowiazek reagowac formalnie/administracyjnie, etc.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1