  • Data: 2004-10-12 12:21:08
    Temat: Re: pisanie uzasadnien wyrokow sadowych
    Od: "Edmund Dantes" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak, zdaje sobie sprawe z tego, ze ilu sedziow tyle sposobow pisania
    uzasadnien. Ale chodzilo mi o podrecznik, gdzie te wszystkie sposoby sa
    opisane. Wiem, ze istnieje przynajmniej jeden artykul naukowy, w kotrym autor
    zajmuje sie ta tematyka. Niestety, moj patron nie potrafil mi powiedziec nic
    wiecej, oprocz tego, ze taki artykul kiedys czytal.

    Jest zapewne wiele sposobow pisania uzasadnien, ale biedny aplikant sadowy,
    ktory pisze swoje pierwsze uzasadnienie nie zna zadnego z nich. A chcialby
    napisc uzasadnienie dobrze. :)

    Pozdrawiam
    e_d