  • Data: 2004-02-27 09:13:32
    Temat: Re: piractwo
    Od: "lisu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już widzę panią Steczkowską krzyczącą w amoku "nie stać Cię to nie
    słuchaj".
    > A co wtedy, gdy chcę słuchać a mnie na to nie stać?
    kup radio :>

    > Nie mam 50 zł by sobie legalnie kupić płytę.
    tak

    > Musze znów napisać pracę na pewien przedmiot, pan/pani kazała oddać to na
    > komputerze.
    openoffice - darmowy :>

    > Muszę też napisać pracę na konkurs "Młodej Poezji" , akceptowana forma to
    > plik Word od formatu 6.0.
    j.w.

    > Nie mam Worda nie mam szans.
    j.w.

    > Komputer około 2000 zł, Windows około 600 zł, Word około 1000 zł.
    komputer (slaby) 600 (po co lepszy?? - nie gram, na filmy do kina chodze),
    linux, openoffice 10 zl (cena nosnika lub czasopisma)

    > Czyli już za jakieś 3600 mogę mieć szanse.
    6x mniej

    eeee tam nie jest tak zle......
    slucham radia, linux na kompie plyty KULTU legalne :)
    troche muzyki powaznej....
    mi wystarcza....
    nie placze.
    pozdr. lisu