    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Date: Tue, 29 Apr 2003 16:44:04 +0200

    > wychodzi na to ze najmadrzej powiedzic, ze sie owszem kupilo i nie
    wiedzalo ze
    > to podrobki(no bo jakby wiedzial, ze beda pozniej takie przygody, to
    przeciez
    > by nie kupil)

    to zalezy od pytan, jeżeli będą one skierowane na ustalenie głównie czym
    zajmuje się syn, jakie są jego źródła dochodu, gdzie ma komputer nie wiem o
    co moga zapytać to syn wie ale nie pamiętak jak to było rok temu bo to tylu
    znajomych ale napewno kupował ale to chyba prawdziwe było bo pirackiego to
    tata mu nie pozwala i lanie dostaje

    prokurator to łyknie. Jak sie zapyta o tamtego pirata to strategia
    identyczna - pamieta, kupił (tu decyzja czy mowimy o tym czy zdawał sobie
    sprawe z tego czy nielegalne - wg mnie myślał że legalne) i już, płyty się
    tacie pochrzaniły

    co do oddania to oddadzą bo mimo że pirackie (nielegalnie skopiowane) to nie
    wyczerpują znamion przestępstwa żadnego znanego mi artykułu

    Pozdr

    MI