  • 1. Data: 2006-04-20 14:36:36
    Temat: pilne!!!
    Od: "Magda" <m...@s...net>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje do jakiego kraju jest podobna nasz polska ordynacja
    wyborcza do parlamentu??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-20 20:15:13
    Temat: Re: pilne!!!
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    System wyborczy - do Arabii Saudyjskiej, wladza wykonawcza - do Kamerunu..

    =======

    Boze - tacy idioci studiuja teraz prawo? Nie jestem prawnikiem, nie bede
    guglowal, ale intuicja mi podpowiada, ze chyba Slowacja i Wegry. I zupelnie
    z ciekawosci - zaraz to sobie sprawdze. Bo rozwoj intelektualny studenta to
    umiejetnosc wyszukiwania potrzebnych informacji..

  • 3. Data: 2006-04-20 20:26:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Hants napisał(a):

    > Boze - tacy idioci studiuja teraz prawo?

    Najpr. idiotą był twój ojciec biologiczny.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2006-04-20 20:31:42
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Stasio Podróżnik"

    > Najpr. idiotą był twój ojciec biologiczny.

    Najpewniej nie był, ani nie jest. Ale najpr. ty nim jestes.

    Hants

  • 5. Data: 2006-04-20 22:42:37
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > Najpewniej nie był, ani nie jest. Ale najpr. ty nim jestes.

    kłótnia - intelektualna wymiana poglądów.

    pzdr
    mk

  • 6. Data: 2006-04-21 03:10:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Magda wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś się orientuje do jakiego kraju jest podobna nasz polska ordynacja
    > wyborcza do parlamentu??

    Jeszcze tej pracy nie napisałaś?

    Tak duzo czasu zajęło ci wypisanie państw należących do EU.

    A, właśnie. Profesor rozbudował zadanie i kazał szukać na całym świecie,
    bo ostanio było w Unii.

  • 7. Data: 2006-04-21 06:05:41
    Od: "Magda" <m...@s...net>

    nie wiem czy teksty należą do "prawników", ale kultura osobista odpowiada
    panom stojącym przy budkach z piwem :PPP

    i kto tu wyszedł na idiotę??

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-04-21 08:33:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Magda napisał(a) :
    > nie wiem czy teksty należą do "prawników", ale kultura osobista odpowiada
    > panom stojącym przy budkach z piwem :PPP
    >
    > i kto tu wyszedł na idiotę??

    Zaryzykuję, a co tam :-D
    Ten/ta co odpowiada przed cytatem wbrew netykiecie?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 9. Data: 2006-04-21 09:26:46
    Od: "Magda" <m...@s...net>

    :)

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e2a5dj$alg$1@inews.gazeta.pl...

  • 10. Data: 2006-04-21 12:18:57
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Hants napisał(a):

    > "Stasio Podróżnik"

    > Najpewniej nie był, ani nie jest. Ale najpr. ty nim jestes.

    Ojcem biologicznym?
    SNMSP:-)

    Justyna