  • 1. Data: 2006-04-25 14:48:40
    Temat: pilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali...
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    Witam. Zlozylem skarge w prokuraturze- zostaly wyludzone pieniadze odemnie.
    Prokuratura przekazala sprawe policji i dostalem
    wezwanie. Na wezwanie nie moglem sie wstawic poniewaz w tym czasie nie bylo mnie w
    Polsce.Zadzwoniem na komisariat i podalem im daty
    kiedy bede w polsce. Powiedziano mi ze nie bedzie zadnego problemu i ze mam czekac na
    kolejne wezwanie. W miedzyczasie probowalem
    sie z nimi kontaktowac 2 razy. Pytalem co z tym wezwaniem. Padaly odpowiedzi ze oni
    nie wiedza bo nie ma tej osoby ktora sie tym
    zajmuje. Dziasaj pojawilem sie na komisariacie osobiscie i powiedziano mi ze
    postepowanie zostalo umorzone bo nie stawilem sie w
    terminie a dokumenty zostaly odeslane do prokuratury.

    Mam pytanie. Ile czasu ma policjant na umorzenie postepowania i od kiedy ten czas
    biegnie. Powiedziano mi ze maja 30 dni od moment
    zlozenia skargi w prokuraturze. Natomiast 30 dnie od momentu wyslania wezwania
    jeszcze nie minelo...

    Co mam zrobic? Odwolac sie od decyzji prokuratora? / bo zachwile on tez to umorzy/
    Jak i gdzie mam zlozyc skarge na policjanta ktory
    poprostu cala sprawe olal?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-25 15:17:17
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    zloz odwolanie na postanowienie o (umorzeniu? odmowie wszczecia?)

    detektyw

  • 3. Data: 2006-04-25 15:29:03
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    ale do kogo zlozyc to odwolanie? Do prokuratora czy do komendanta posterunku?

  • 4. Data: 2006-04-25 18:39:51
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    otrzymasz postanowienie o umorzeniu (ew. odmowie wszczecia) z prokuratury
    odwolanie wnosi sie do jednotki prokuratury nadrzednej (za posrednictwem
    prokuratury, tej, ktora wydala (badz ztwierdzila) otrzymane przez Ciebie
    postanowienie

    detektyw

  • 5. Data: 2006-04-25 20:11:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mariusz [###s...@o...pl.###] napisał:

    Jeżeli dane zawarte w zawiadomieniu niedostatecznie uzasadniały
    przypuszczenie popełnienia przestępstwa, to powinni w ciągu 30 dni
    wydać postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania.

    Termin zażalenia dla Ciebie biegnie od momentu, gdy otrzymasz
    postanowienie o odmowie wszczęcia. Przecież to, że policjant odmówił
    wszczęcia nie jest wiążące i prokurator może być odmiennego zdania.

  • 6. Data: 2006-04-25 20:32:50
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    > Termin zażalenia dla Ciebie biegnie od momentu, gdy otrzymasz
    > postanowienie o odmowie wszczęcia. Przecież to, że policjant odmówił
    > wszczęcia nie jest wiążące i prokurator może być odmiennego zdania.

    Policjant doszedl do wniosku ze jesli wysle kolejne wezwanie to narobi sobie
    dodatkowej roboty.
    Prokurator pewnie dojdzie do takiego samego wniosku :( -taka firma...
    dalem sie okrasc i maja to gdzies... dam wam znac czy mnie tez oleja jak sie dam
    zabic / z zaswiatow oczyw.iscie/

    pozdr.

  • 7. Data: 2006-04-25 20:58:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mariusz [###s...@o...pl.###] napisał:

    > Policjant doszedł do wniosku ze jeśli wyśle kolejne wezwanie to
    narobi
    > sobie dodatkowej roboty. Prokurator pewnie dojdzie do takiego samego
    > wniosku :(

    Tu już nawet nie o to chodzi. Policjant ma 30 dni na podjęcie decyzji.
    Skoro nie mógł Cię przesłuchać, a miał wątpliwości, to łatwiej było
    odmówić wszczęcia i czekać na Twoje zażalenie, niż prosić Cię następne
    kilka miesięcy, byś był uprzejmy wyjaśnić te wątpliwości.

    > -taka firma... dałem się okraść i maja to gdzieś...

    Wnieś zażalenie.

  • 8. Data: 2006-04-26 08:29:52
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 25 kwi o godzinie 16:48, na pl.soc.prawo, Mariusz napisał(a):

    > Witam.

    Deja vu ?
    MSPANC

    --
    Herbi
    26-04-2006 10:29:45

  • 9. Data: 2006-04-26 15:28:34
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

> [...]
    > odmówić wszczęcia i czekać na Twoje zażalenie, niż prosić Cię następne
    > kilka miesięcy, byś był uprzejmy wyjaśnić te wątpliwości.

    nie kilka miesiecy tylko tylko raptem 2-3 tygodnie. o calym fakcie ich
    poinformowalem. powiedzialem ze bede miedzy 21 a 27 kwietnia.
    do wiadomosci to zostalo przyjete. powiedziano mi ze ze wyznacza mi termin na te
    wlasnie podane dni. a w efakcie bylo tak ze mila
    pani odlozyle sluchawke i poszla sobie dalej pic kawke... ja natomiast zostane z
    rachunkiem za bilet lotniczy...
    wiec powiedz mi o czym to swiadczy?

  • 10. Data: 2006-04-26 15:29:54
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>