    From: Kira <k...@g...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pijak złodziej bandyta alkoholik łajza /utrata prawka/
    Date: Sun, 12 Jun 2005 09:58:50 +0200

    Alek, <d8gl3a$bve$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > No to jeszcze nad tym pomyśl.

    Myslalam. Nie zmieniam zdania.

    > Oni jechali drogą. Boczną, ale drogą. Nie ścieżką w lesie.

    Fakt, doczytalam. Lekko przewrazliwiona juz chyba jestem
    po ostatnich dyskusjach na ten temat :>

    > Nie, ale tylko do czasu aż na tej samej ścieżce pojawi sie
    > inny człowiek.

    Uwierz mi, jak tam gdzie ja jezdze pojawi sie jakis czlowiek
    to bede najbardziej zdziwiona osoba na swiecie... ;) To jest
    las, nie sciezki w lesie, nie trasy spacerowe. Las. Wiesz,
    drzewa, krzaki, gorki i pagorki, takie tam. Moze w sezonie
    grzybowym ktos sie zapedzi, ale tez raczej z nienacka na
    niego nie mam szans wjechac chocbym i nawet probowala celowo.

    > Jak się konsekwentnie przestrzega zasad to wiele spraw
    > jest prostszych.

    Mhm. Jak najbardziej. A potem sie trzeba tlumaczyc "ja tylko
    wykonywalem swoje obowiazki" jak to po roznych wojnach bywa ;)

    Daj spokoj, prawo nie powstalo chyba po to, zeby stanowic
    swietosc samo w sobie, mozgi nam chyba jeszcze nie wyparowaly?

    > Jak zaczniesz się zastanawiać czy po jednym piwku można
    > to za jakis czas pojedziesz po trzech,

    Ano. A jak zatluke komara to potem sie zaczne zastanawiac
    czy nie mozna przypadkiem kropnac czlowieka. Przesadzasz.

    > albo jeśli pozwolisz sobie na śćieżce w lesie to jutro
    > pojedziesz po ścieżce na osiedlu a za jakiś czas po
    > ruchliwej drodze.

    A potem zaczne polowac na dzieciaki pod przedszkolem. Daj
    spokoj moze jednak, co?

    Kira