    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pijak złodziej bandyta alkoholik łajza /utrata prawka/
    Date: Sun, 12 Jun 2005 08:29:42 +0200

    Użytkownik "Kira" <k...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:d8flmk$8q4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja siebie uwazam za osobe odpowiedzialna

    No to jeszcze nad tym pomyśl.

    > jezdze po lesie rowerem po jakims piwie wypitym na polanie

    Oni jechali drogą. Boczną, ale drogą. Nie ścieżką w lesie.

    > I naprawde, za cholere ciezka nie umiem
    > dopatrzec sie w tym jakiegokolwiek zagrozenia dla innych
    > ludzi. Stwarzam jakies?

    Nie, ale tylko do czasu aż na tej samej ścieżce pojawi sie inny człowiek.

    > -- co tam do cholery takiego potwornego moze zrobic
    > czlowiek na rowerze po piwie w malych ilosciach...?

    Oni mieli ok. promila, to nie było małe piwko. Byli po prostu pijani.

    > Moze mnie ktos uswiadomic, czy to ma jakis gleboko ukryty
    > cel, czy po prostu ktos cos zinterpretowal i polecialo?

    Jak się konsekwentnie przestrzega zasad to wiele spraw jest prostszych.
    Jak zaczniesz się zastanawiać czy po jednym piwku można to za jakis czas
    pojedziesz po trzech, albo jeśli pozwolisz sobie na śćieżce w lesie to
    jutro pojedziesz po ścieżce na osiedlu a za jakiś czas po ruchliwej
    drodze.

    Alek