    From: "GORDON" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pijak złodziej bandyta alkoholik łajza /utrata prawka/
    Date: 12 Jun 2005 00:23:17 +0200

    > [...]
    >
    > Takie pytanie ogolne do wszystkich: ludzie, Wy powaznie
    > nie uwazacie, ze to jest potezne przegiecie?...

    KIRA!
    nawet policja uwaza to za przegiecie.
    pani, ktora nas przesluchiwala co i raz mowila:
    komu wy zagrazaliscie...
    szkoda was chlopaki...
    nie mieliscie farta...
    podwyzszanie statystyki...
    poprosimy prokuratora, zeby bylo jak najlepiej...

    w ogole - mila osoba i wiedziala o co chodzi -
    mowi - nie dalo sie cos na miejscu zatrzymania
    zaczarowac tych patrolujacych? zagadac, ze juz
    zmykamy do domu itp. ja jej na to, ze po
    prostu zdebielismy, a po drugie nie spodziewalismy
    sie w snach takich konsekwencji - za skoki przez
    hope i osemki zupelnie nie na ulicy.
    coz - kiedys tak nie bylo i jakos nic zlego sie nie
    dzialo nawet z tymi sztandarowymi "pijaczkami
    jadacymi rowerem zygzakiem".
    ja za wyglupy na rowerze po kilku bronxach jestem
    wyrokowcem, nie mam prawka, dzieki ktoremu dojezdzalem
    do pracy w 35 min. (teraz bedzie z 1.5h autobusem),
    zapaprane papiery przez 5 lat, jestem 600 pln lzejszy
    i tylko jedna mysl mnie pociesza - nic, ale to zupelnie
    nic nie mam sobie moralnie do zarzucenia.
    poczekajmy na czasy, ze nie bedzie mozna chodzic po
    pijaku - bo mozna sie wtoczyc pod auto albo wywrocic
    do rowu.
    pozdrawiam.