eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopijacy uszkodzili samochód - prokuratura nie widzi podstaw do skarżenia? › Re: pijacy uszkodzili samochód - prokuratura nie widzi podstaw do skarżenia?
  • Data: 2007-04-11 20:52:38
    Temat: Re: pijacy uszkodzili samochód - prokuratura nie widzi podstaw do skarżenia?
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki:) Pewnie tak zrobię, ale interesuje mnie kto nie zna się na
    stosowaniu prawa,
    sąd - który odesłał to prokuraturze z zalecenirm prowadzenia czynności z
    oskarżenia publicznego (znając okoliczności sprawy, bo je opisałem) czy
    prokurator odmawiający ścigania sprawcy (na podstawie tych samych
    okoliczności)?

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000733-0, 2007-04-11
    Przetestowano na: 2007-04-11 22:52:41