  • Data: 2005-07-25 16:05:58
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-07-25 16:49 T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Ale ktos tu w watku powiedzial, ze za przekroczenie na czerwonym jest
    > wlasnie 250zl.

    Tu nie ma ustalonej kwoty, tylko jest zakres (jak zrozumiałem z
    wypowiedzi). Wyższa kwota jest w gorszych przypadkach, np. bezczelne
    łamanie przepisów przed nosem policjanta i złośliwe patrzenie się na
    nich z wyższością. Pewnie policjanci pomyśleli, że Twój kolega ich
    prowokuje.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/