  • Data: 2005-07-25 20:48:21
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:dc3iq8$40o$6@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chcę cię tylko uświadomić że sąd grodzki jest "normalnym" sądem.

    A czy ja mowie ze jest nienormalnym sadem, ja mowie ze w sadzie grodzkim nie
    ma co liczyc na bezstronne i obiektywne rozpatrzenie sprawy - doswiadczenia
    moich znajomych wskazuja jednoznacznie ze sady te przyklepuja mandat
    dokladajac od siebie dodatek za to ze sie czlowiek nie zgodzil z
    policjantem - na szczescie dwoch znajomych odwolalo sie od tego wyroku i
    sprawa toczyla sie w sadzie wyzszej instancji gdzie wygrali sprawy....
    Ale fajnie by bylo gdybys mnie uswiadomil co moge zrobic jesli jest tak jak
    to ujales:
    "Jeśli zakładasz wyrok nakazowy bez rozprawy to twoje zdanie jest błędne."
    po prostu wiem ze i tak sie dzieje w sadach grodzkich... a z Twojej
    wypowiedzi wnioskowac moge ze posiadasz wiedze na ten temat. Dlatego jak
    mysle nie tylko ja bede zainteresowany.
    Jeszcze raz dziekuje