    From: Kazy<k...@b...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies zagryzl fretke
    Date: 28 Jan 2004 12:57:23 GMT

    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" napisał
    > w wiadomości news:bv8aii$so$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > efektów -
    Co wg Ciebie oznacza sensowne? Dla mnie sensowne to przynajmniej
    kwota za ktora moge kupic druga tchorzofretke plus koszty leczenia
    po pogryzieniu. Widac z Twojej wypowiedzi, iz wogole sie nie
    orientujesz w cenach fretek. Sprawa sadu moze sie ciagnac. Ale
    zapowiadam, ze jak ja zglosze to bede rzeczywisice rzadal duzo kwote.
    Dziecko dostalo histerii na wiec ze Zeusa juz nie ma na ziemi. Teraz
    trzeba chodzic do psychologa i napewno przedstawie temu panu
    rachunki za lekarza.
    Glupote ludzka i brak swiadomosci trzeba tepic bezwglednie i za
    wszelka cene. Nie rozumiem Twojej postawy? Mam odpuscic gosciowi?
    Za to ze pies nie mial kaganca oraz mial nadgryziona smycz?
    Dla mnie to jest chore. To tak jak byc facet po piwie siadal za
    kierownice. Moze sie cos zdarzyc lub nie musi. Albo wsiadasz do
    samochodu z peknieta oska. Dojedziesz do celu lub Ci sie kolo urwie i
    spowodujesz wypadek i ucierpia na tym osoby postronne. To ten sam
    kaliber ( podgryziona smycz). A moze psu nastpenym razem odbije i
    sie rzuci na Twoje dziecko ? Pomysl zanim cos napiszesz.
    Proponuje Ci to z glebokiego serca.

    http://arch.rzeczpospolita.pl/a/rz/2003/10/20031029/
    200310290060.h
    tml .