    From: Unknovn <u...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies
    Date: Wed, 29 Jan 2003 18:06:01 +0100

    Jakos indyqw mi mniej szkoda jak psa, ciekawe dlaczego? Musi byc cos ze
    mna nie tego :)
    Ja natomiast mam sasiada ktory pozno w nocy (21-23) i wczesnie raco (6-8)
    potrafi puscic sobie Ich Troje na full. Zrobilismy mu z sasiadami sprawe
    za zaklucanie spokoju czy jak tam, ale myslisz ze to pomoglo? Mysle ze
    pomoglo by jedynie naslanie 'kolegow'. To samo polecam w sprawie psa jak
    nie poskutkuje perswazja slowna. Powaznie. Czlowiek musi odpowiadac za
    swoje czyny (wychowanie psa), pies nie moze odpowiadac za glupote
    wlasciciela.

    --
    Pozdro
    Unk