    From: Unknovn <u...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies
    Date: Wed, 29 Jan 2003 15:34:01 +0100

    In article <s...@l...localdomain>,
    s...@s...eu.org says...
    > 1. Dzwonisz po straż miejską/policję i prosisz o interwencję, jeśli nie
    > będa chcieli (bo np. nie będzie dostatecznie głośno), to poproś ich
    > chociaż o rozmowę z sąsiadem.
    > 2. Jeśli powyższe nie wyjdzie, to rozmawiasz z sąsiadem sama.
    Moze lepiej w odwrotnej kolejnosci, sasiad moze nie byc chetny do rozmowy
    z osoba ktora naslala na niego policje czy straz miejska :)

    > 4. Jeśli jednak jesteśmy w strefie tych 10% i jesteśmy moralnie zdolni
    > tego psa otruć, to... chyba nie ma wyjścia. W końcu nie można dać się
    > terroryzować debilnemu sąsiadowi, a kiedyś przez to szczekanie zwariować.
    > Akurat piesek tutaj najmniej jest winny, no ale innego wyjścia nie widzę,
    > pomijając wynajęcie 'chłopaków z miasta', wzglednie samodzielne obicie
    Grupe ta czytam wlasciwie przez przypadek, ale jak widze te porady to mi
    sqra cierpnie. Przeciezten pies nie zdaje sobie sprawy ze komus tym
    szczekaniem przeszkadza, dla niego to normalne zachowanie. Jak nic nie
    wyjdzie to zamiast trucia psa radze kupic zatyczki do uszu. A, za otrucie
    psa AFAIK jest odpowiedni paragraf. Swoja droga ten sasiad musi miec
    mocny sen :)

    --
    Pozdro
    Unk